.
Kişisel Kişisel

KVK ile Bir Daha Asla


İnternette bir telefon gördüm bu telefon hakkında biraz araştırma yaptım markası çin ' e aitti ama internette çok da güzel yorumlar vardı aralarda olumsuzluklarda vardı. Ben de olumsuzlukları nasıl giderebilirim diye araştırırken baktım kvk garantisi yazıyordu. Dedim KVK bizden biri iyi de firma ( resimde okuduğunuz gibi sanıyordum ) hemen alayım, hemen aldım telefonu ancak aradan biraz süre geçmeden telefon donmaya kapanıp açılmaya başladı ve sonunda tamamen kapandı bir daha açılmadı.

Ne yapmalıydım, hemen KVK dedim kurtar beni dedim, dedim ama dört aydır hala sürünüyorum.

İşte aşağıda okuyacaklarınız bu sürünmenin hikayesidir:

Anlaşmalı kargo ile hemen servise gidip telefonu bir güzel servise yolladım.
Serviste işleme alınan telefon için resmi süre 10 (on) iş günüdür. Bu hem yasada hem KVKda böyle yazar (ama uygulanmaz) ben de hemen ulaşayım dedim KVKya. İlk sürprizi burada yaşıyorsunuz. Siteden imei numaranız ile sonuç alamıyorsunuz bilmem ne numarası istiyor ki sitede sadece imei ile olur yazıyor olmuyor.

Daha sonra nasıl ararım da ulaşırım dedim ve ikinci sürpriz 11820yi ara, ara ki dakikası 1.90 tl ile seni sövüşlesinler. Karşında bir çağrı merkezi ve sistemden bihaber. Söyledikleri de manidar telefonun anakartı yanmış ve Çinden anakart bekleniyor ( düşünün Çinden bir ürün kaç güne gelir ve 400 liralık bir telefon için sadece bir anakart gönderilir mi ?) tamam da ne zaman sorusu yine havada belli değil ve daha 30 iş günü dolmadı deniyor. Kardeşim bana yollanan belgede bile 30 iş günü yazıyor.

Neyse gel zaman git zaman en kısa konuşmanın 8 (sekiz) dakika olduğu telefon görüşmelerinden sonra telefonun yapılamadığı ve bana verileceği söylendi. Bunun için gerekli evraklar ve kalan en ufak alete kadar her şey istendi ben de gönderdim tekrar. Ancak sorun şu ki para yatırıldı mı diye aramak zorunda kalıyorsunuz ve yine para yazmaya devam ediliyor. Para konusunda muhasebe yerine yine çağrı merkezi ile görüşüyorsunuz ve adamlar yine bihaber. Biri bana iban numaramı yolladığım tarihten önce paranın hesabıma geçtiğini biri de benim bankacılıktan anlamadığı gidip bankaya sormam gerektiği söyledi.

Telefon gideli 3 ayı geçmesine rağmen henüz para alamamışken iki ay üst üste telefon faturası da 70 küsürlerde gelmez mi .. oohh misss..

Kalktım şirkete gittim yok efendim çağrı merkezi bir şey bilmezmiş, yok efendim onların dediğinin önemi yokmuş sanki muhattap bulabiliyoruz da.  Tabi işkence daha bitmedi durumu anlattım param yatmadı yattı dediler, dekont istedim vermediler dedim. Neden niçin nasıl soruları ile karşınızdayım.

Ve müthiş açıklama: artık para iadelerini biz yapmıyoruz telefon şirketinden yapacaklar bilgilerinizi bir ay önce onlara verdik. Peki bu şirket nerde nasıl alacağım parayı sorularının yanıtı ben yardımcı olacağım oldu sanki 4 aydır oluyorlar da..

Neyse aradan geçen onca zamandan sonra gördüğüm şu oldu kvkya giden herkes hem kazık yiyor hem de mutsuzlar.

Nişanlımın da telefonun düştü kırıldı 400 tl istediler iban numarası attılar parayı bu hesaba ne zaman yatıralım diye aradık adamlar yatırmayın biz sizin telefonu yapamıyoruz geri vereceğiz diyor. Düştüğü için otomatik olarak garanti dışı saydıklarından fahiş fiyatı uyguluyorlar ve yetkili servisi oldukları markanın ürününü size bozuk olarak geri veriyorlar.


Şimdi KVK tabelası gördüm mü kırasım geliyor ve bugün 25 ağustos 2014 telefonu ise 16 Nisan 2014 verdim ve hala paramı alamadım.

Siz siz olun uzak durun KVKdan yoksa en az 4 ay beklersiniz para harcayıp kafayı yiyerek..

0 yorum

Blog Listem