.
Kişisel Kişisel

Batan Güneşe Sürüyorum Atımı




Vahşi batının, batan güneşine doğru atını süren kovboyum bu aralar...

Elinde atının dizginleri gevşek,

ruhu güneşten kavruk,

dilinde küfürler savruk...

Kovboylardır amerikan tarihinin temsili..

kimi gaddar kimi ise adalet savaşçısı her türden vardı onlardan da ama yalnız kovboyların yeri hep ayrıydı.

Onlar hep bir arayış içinde atını güneşin batışına doğru sürerlerdi. Ekranda koca kızıl topun ortasında git gide küçülen bir nesne olarak kaybolurlardı.

Genelde filmin sonu olurdu bu kovboy yine yalnız yine arkasında bıraktığı bir dünya ile yeni dünya arayışında...

Bulup bulamayacağı hep meçhul hep bir düşünce angaryasıdır ama yine de gidilir peşinden sanki bir bok varmış gibi..

Bu aralar o kovboylardan biriyim ben de...

Sürekli atımı vahşi batının batan güneşine doğru sürüyorum sanki hiç batmasın istiyorum..

Artık hiçbir şeyin zevk vermediği bir dünyada hiçbir şeye anlam yükleyemiyorum..

Vahşi batının, batan güneşine doğru atını süren kovboyum bu aralar...

Elinde atının dizginleri gevşek,

ruhu güneşten kavruk,

dilinde küfürler savruk...


0 yorum

Blog Listem