.
Kişisel Kişisel

Hayata Yeniden Gelen Kahramanlar


Daha önceki yazımda çizgi kahramanım olan Örümcek Adamın ölümünün benim için ne kadar üzücü olduğundan bahsetmiştim tabi üzüldüm diye çizerlerine tehdit edici mektuplar ya da mailler atmadım..

tabi yine insanın çocukluk kahramanının yeni maceralarını okuyamayacak olması ve ekranda göremeyecek olması üzücü.. Ancak yine gazete okurken gözümü bir yazı ilişti ölüp ölüp dirilen kahramanlar hakkında o an ' işte bu ' dedim benim ona ihtiyacım olduğunda kesinlikle tekrar gelecektir diye ve uzun soluklu olup ölüp ölüp dirilen kahramanlara baktım. Bunlar kimlerdi ve nasıl olmuştu bunca şey.

İşte sizinle bunları da paylaşmak istedim.


İlk Kahramanımız tabiki süper güçlerin temsili olan Süperman. Kendisi sonuyla 1992de ölüm makinası Doomsday ile mücadelesini kaybedince karşılaştı. Yenilmez kahramanımız tam bir yıl sonra geri dönerek maceralarını kaldığı yerden devam etti.


Bir diğer kahramanımız is Gotham'ın gökyüzünde temsili olan Batman. Düşmanlarına karşı türlü mücadeleler veren yarasa adamımız 1994 yılında Bane tarafından yaralandı. Ancak paranormal yollarla iyileşerek eski günlerine dönmeyi de başardı.


Diğer kahramanlarımızdan ise Kaptan Amerika var sırada. Amerikanın kaptanı yüzbaşımız 2007 yılında öldürüldü ve iki yılın ardından tekrar döndü.


Green Latern yani Yeşil Fenerimizde ilk kez 1940 yılında sevenleriyle buluşan kahramanlardan ancak uzun bir süre ölü kaldıktan sonra kendisine 2004 yılında tekrar hayat verildi..

0 yorum

Blog Listem