.
Kişisel Kişisel

Bir Kahraman Daha Öldü


Her çocuk gibi ben de sevdiğim çizgi filmlerin sadece bizim zamanımıza özgü olduğunu sanırdım, aslının öyle olmadığını anlamam için ise uzun yılların geçmesi gerekti.. 

Bunu ilk Snoopy dizisinin yaratıcısı Charles Schulz öldüğü zaman anladım. Meğerse benim gibi kaç çocuğu adam etmişti bu çizgi diziler. 

Sonra Temel Reis'in Safinaz ile seksen  yıl kadar nişanlı olarak çizgi hayatını sürdürdüğünü öğrenmiştim. 

Evet çocukken bunların hiçbir önemi yoktu çünkü her çizgi dizi bizleri alıp kendi dünyasına çekiyordu.

Bunun gibi o kadar çok şey öğrendim ki şu yaşıma gelene kadar.. bunun tek sebebi ise çizgi filmleri çocukluğumda bırakmayıp benimle birlikte yaşatmam idi. 

Ben onları yaşatsam da meğer yazarları onları yaşatmaktan yorulup öldürüyormuş. evet ne yazık ki bizim o toz konduramadığımız her kötüyü yenen kahramanlarımız da ölüyormuş. 

Okuduğum bir gazete yazısı da bana sevdiğim kahramanlardan birinin daha yazarı tarafından öldürüldüğü söylüyordu..

O kahraman Peter Parker yani Örümcek Adam orijinal adı ile Spider Man idi. Lise yıllarında sıra arkadaşımın biyoloji ve kimya derslerinin iyi olmasının sebebi, benim ise hayal gücümü besleyen Örümcek Adam artık yoktu. 

Oysa elime aldığım ilk çizgi romanın adıydı Örümcek Adam.. 

Daha okula bile başlamamışken okumayı öğrenme sebebimdi gazetecilerden koşa koşa gidip aldığım bu çizgi roman.

Başta resimleriydi ilgimi çeken,  okumayı öğrendikten sonra da heceleyerek okuduğum kahramanlıkları..

Şimdi ise o resimleriyle beni büyüleyen, kahramanlıklarıyla umut veren Örümcek adamın öldüğünü duyuyorum kim bilir belki ileri bir tarih de sakallarım henüz beyazlamamışken onu tekrar izleyebilirim..

0 yorum

Blog Listem