.
Kişisel Kişisel

Arabesk Diye Kenara Atılanlar


Ağır müzik girince fona '' bu ne ağabey ya,  yine mi arabesk der kaçardım '' oysa ne çok yanılmışım bu konuda.

Hemen suçlamayın canım siz de durun bir dinleyin;

Suç kimsenin değil suç tamamen yanlış anlaşılmaların..

Ön yargıların kurbanıyım ha bir de sabah uykusuz uykusuz binilen minübüslerde son ses çalmasının kurbanıyım..

Bir insan sabahın yedisinde arabesk mi dinler arkadaş derken şarkılar bütün enerji alıp götürünce pek hevesli olmadım ben de onlara karşı. Sonra yani şu sıralar anladım ki ne çok yanılmışım ben..

Bakıyorum da popu olsun rockı olsun hiçbirinde bizden bir şey yok. Ya müziği çakma ya sözleri ama mutlaka  bir yerlerden aşırma.

Bizden olan bizi veren aslında arabesk ve fantazi müzikmiş.

Bunu Orhan Gencebay'ın o eşsiz eserlerinin bir arada değerli şarkıcıların söylemesiyle fark ettim anca..

Diyecek o ki: arabesk diye kenara attığımız aslında kendimizmişiz meğer.

Şimdi üzgünüm kayıp giden onca yıla..

0 yorum

Blog Listem