.
Kişisel Kişisel

Futbol Tutkusunun Hiç Edilmesi



Futbolla tanışmak, tanrıyla tanışmaktan daha öncesine dayanır benim için ''anne, baba'' der demez futbol topuna sarılmışım tutkuyla. 

O tutku bana futbolcu olma hayali kurdururken onun peşinden de koşmamı sağlayan idi. Tsubasa ile hayallerim perçinleşirken onlara daha çok bağlanıyordum. Tsubasayı izlemek için sabahın altısında kalmaktan hiç bahsetmeyeceğim bile. Ama.. Koştum peşinden hayallerimin ve çok denedim, kar yağarken bile futbolun tanrısı olmak için çabalıyordum ta ki onun benim için yasak elma olarak ilan edilmesine kadar. Artık tutkusunu içinde taşıdığım futbolun renkleri olan sarı-lacivert için futbolcu olma hayali su üzerinde yüzen bir kağıt gemiydi.

Yine de tutkum hiç bitmedi, belki artık sahada olma ihtimalim bile yoktu ama artık statta olma şansım vardı 12 numara olarak. Bunu kaçıramazdım fırsat buldukça koşa koşa stada giderdim. İçimdeki tutku stada yaklaşırken daha da artardı ve marşlarla sözlere dökülürdü.

Her zaman en güzel anılarımın arasındaydı futbol. Fanatik bir baba ve fanatik arkadaşları arasında geçen atışmalar da en keyifli yanıydı futbolun.

Ama sonra birden olanlar oldu..

İnsanların, bizim tutkumuzu kullandığını fark edince biraz soğukluk girdi aramıza sevgilim futbolla aramıza, sonra şike dediler, teşvik dediler, mahkeme dediler binlerce şey söylediler ve ben artık futboldan koptum. Artık statta seyirci olma tutkumu dahi aldılar elimden.

Şimdi futbolda mucizeler dahi gerçekleşse benim ne haberim olur ne de ilgimi çeker.

Ve anladığım kadarıyla ben bu konu da tek değilim ki yayıncı kuruluş milyonlarca dolar zarara uğrarken Türk futbolu değer kaybediyor.

Ellerinize sağlık Türk futbol büyükleri artık yalnız bir futbolunuz var...

2 yorum

Adsız

Futbolu değil Göztepe'yi seviyoruz ! :D

Aydin Gökhan Karataş 4 Oca 2012 21:41:00

Göz Göz Göztepe :)

Blog Listem