.
Kişisel Kişisel

Yangın Var Filmi ile Hayata +1 Katın


Bu yılın güzel yanlarından biriydi sürekli karşıma çıkan fırsatlar ve o fırsatların gerçeğe dönüşmesi.. oturup hepsini yazmakla vakit kaybetmeyeceğim ama size en son olandan, yani Yangın Var Filminin galasına gitmemden bahsedeceğim.

Fikrimühimle gelen bir kampanya haberiydi mail adresimde beliren fırsatın adı ve diyordu ki '' Beş Fikrimühim Yangın Var Filminin galasında misafirimiz olacak.'' Fırsatın detaylarını okudukça Fikrimühimin bana sunduğu fırsat iyice hoşuma gitmeye başlamıştı bile. O kadar ki hemen her şeyi planlamış ve organize etmiştim bile, geriye sadece fırsat için yapmam gereken arkadaşlarımın ve sosyal medyanın desteğini almak ve sonuçları beklemekti.

Ve sonunda her şey bitmiş sadece sonucu beklemek kalmıştı. Derse girerken yapmış olduğum rutin bir kontrolden sonra mail adresimde o fırsatı gerçeğe dönüştürdüğüm yazınca yüzüme kocaman bir tebessüm yerleşmişti.

Ben ve bir arkadaşım İzmirden İstanbula, Yangın Var filminin galasına gidiyorduk. Her şey hazırlandı ve sıra geldi İstanbul semalarında olmaya, gelecek olan  arkadaşım elinde olamayan nedenlerden dolayı beni ekse de ben oradaydım işte. 

Önce değerli Fikrimühimlerle tanışmak vardı programda ve güzel muhabbetin ardından da filmin kokteyli daha sonra da sırada filmin gala gösterimini izlemek vardı.

Hepsi teker teker gerçekleşmişti bile ama bir farkla; Yangın Var Filmini sadece komedi filmi olarak hayal ederken bilemedim hem gülüp hem ağlayacağımı. Film o kadar bizdendi ki içinde kaybolup gidiyordum ara ara. 

Film insanda bir iz bırakmak için yapılmıştı ve o izi gerçekten de bırakıyordu, hayata +1 diyebilecek bir film istiyorsanız, galasında bulunma şansını yakalamış biri olarak sana bu filmi kaçırma diyorum.

Bu fırsatı bana sunan Fikrimühime ve bu fırsatı gerçeğe çevirmem de bana destek olan her arkadaşıma çok ama çok teşekkür ederim onlar sayesinde hayata +1 daha dedim.

2 yorum

Riella Varon 20 Ara 2011 16:50:00

Bizde sizinle tanıştığımıza ve görüştüğümüze memnun olduk. Başka bir FikriMühim etkinliğinde bir arada olmak dileğiyle.

Aydın Gökhan 21 Ara 2011 01:17:00

Riella Hanım umarım daha birçok Fikrimühim etkinliğinde beraber olur muhabbetimize devam ederiz.

Blog Listem