.
Kişisel Kişisel

Senden Başkası ile Sevişemem Ben

İnsan için yaratılmış duygulardan biridir aşk ve aşkın kaçınılmaz gerçeklerinden olan sevişmek. 

Bir erkeğin bir kadına dokunmasıyla başlar barutun ateş alması. Önce yavaş yavaş ilerler sonra bir anda parlar. İşte böyledir sevişmek, ateşin barutla bir bütün olması kadar çabuk ve ışıltılı. Bir anda kaybolabilirsin bu ışıltıda, parlayan ışıltıdan alamazsın gözlerini, ruhun dünyadan ayrılırken.

Ben kök saldım senle olan sevişmelere  ve yine ben ateşin olmak için bekledim yağmurlu günlerde. Ne başkasını gördü gözlerinin derinliklerine çakılı gözlerim ne de başkasının adını andı dudaklarına seni seviyorum yazan bu dudaklarım. 

Ellerim başkasının avucunda aramadı sevgiyi, paylaşmadı hiçbir duyguyu. Öyle söylenecek kadar basit değil seninle sevişmek. Bir elmayı ikiye kesip tekrar parçaları bir arada tutmak gibi. Önce bilmek gerek parçaların ne istediğini sonra nasıl bir arada olabileceklerini. 

Bazen eser gürlerim, gelgitlerim yok değil ama bunlar senden başkasına dokunmam için bir neden olmadı hiçbir zaman. Bazen çekip gideceğimi bile düşündün hissettim bunu ama öyle değildi işin iç yanı. Çünkü.. çünkü..

Basit gelebilir belki dudaklarıma çeker giderim demek ama kök salmış yüreğim her adımda gerisin geri çeker beni. Kaybolan uzaklara şahit olurum suya düşen düşünceler arasında. Sevişmek bir tek seninle günah değildi ve şunu bil ki ; senden başkası ile sevişemem ben..

0 yorum

Blog Listem