.
Kişisel Kişisel

Modern Zaman Çakmaktaşları

İnsanoğlu, eski zamanların insanları gibi daha sağlıklı ve daha dinç olmak için yeni bir akımın peşinde; Evrimci Fitness. Orjinal ismi Evolutionary Fitness olan bu zayıflama eylemi günümüzde çok konuşulan Survivor yarışmalrını anımsatıyor. İnsanlar tıpkı Survivor yarışmasındaki gibi ağaç kesiyor, taş taşıyor, kumsalda koşuyor, yüzüyor ve kayalara tırmanıyorlar. Ancak buradaki insanlar bakımlı ve dinçler. Onlar zayıflama (fitness) salonlarına gitmek yerine doğal yollardan binlerce yıl önce atalarının yaptıklarını yaparak zinde ve dinç kalmaya çalışıyorlar.

Evrimci Fitness'ın bir felsefesi var ve sadece kilo vermeye dayanmıyor. Bu yöntem aslında bir hayat felsefesi. Buradaki insanlar kendilerine modern zaman çakmaktaşları diyorlar çünkü zinde ve dinç kalmak için onlar gibi yaşıyorlar.

Bu yazıyı okuyup paylaşmamın en büyük nedeni bu düşüncenin çok önceden benim de aklımdan geçmiş olmasıdır. Yazıyı okumaya başlamamla hayretler içine düşmem ve hatta geç kalıp onu benim geçirememiş olmama sövemem aynı ana denk geliyordu. Ben hayatın getirdiği meşgalelerle uğraşırken bu elimden uçup giden kaçıncı fikir bilmiyorum...

Artık verdiğim sözün bitmesine az kaldı ondan sonra fikirlerimi hayata geçiremesem bile en azından patenti almak için şansım olacak.

Siz siz olun girişimci fikirleriniz asla arkanızda bırakmayın sonra başkası gerçekleştirince;

''Şerefsizim ki benim aklıma gelmişti.''

deseniz bile emin olun ki size  şerefsiz olduğunuzu söyleyecek kişi sayısı size inananlardan daha fazla olacaktır.

0 yorum

Blog Listem