.
Kişisel Kişisel

Lokal Düşünme Testi – Lokal Düşünen Biri misiniz?



Bu teste vermiş olduğunuz yanıtlarla Lokal Düşünme Tarzına sahip olup olmadığınızı anlayabilirsiniz. Bunun için Robert Sternberg tarafından hazırlanan sorulara sizi tanımlayan şekilde 1 ile 7 arasında bir sayı verin. 1 size hiç uygun olmadığını belirtirken 7 ise tamamıyla sizi tarif ediyor anlamına gelmektedir.
  1. Genel sorunlar yerine özel sorunlarla uğraşarak vakit geçirmeyi seviyorum.

  2. Tek ve somut bir problemle uğraşmayı genel bir problemle uğraşmaya tercih ediyorum.

  3. Bir problemle uğraşırken o problemi küçük parçalara ayırmayı seviyorum. Olaya bir bütün olarak bakmama gerek yok.

  4. Üzerinde çalıştığım projeler için detaylı ve özel bilgiler gerekiyor.

  5. Detayına dikkat etmem gereken projelerden zevk alıyorum.

  6. Bir konunun genel anlamı yerine kopuk ve alakasız bölgeleri beni daha çok ilgilendiriyor.

  7. Gerekli olmasa da küçük ayrıntıları öğrenip aklımda tutmak çok hoşuma gidiyor.
Robert Sternberg tarafından hazırlanan bu sorulara 1-7 arasında değerler verdiğinizden eminseniz.



0 yorum

Blog Listem