.
Kişisel Kişisel

Hayallerimin Peşinden Koşuyorum O Kadar

Abartacak bir şey değil bu... 

Sadece kurduğum küçük hayallerin peşindeyim o kadar.

Önce bana verdiği hazzı düşünüyorum sonra yağan yağmura camın ardından bakarken dalıyorum hayallerimin içine soruyorum tekrar tekrar; 

Gerçekten beni ilk oyuncağını eline alan çocuk kadar mutlu edebilecek misin diye...

Cevap evet ise koşarım, durmam yerimde...

Hayal varsa hedef vardır ve hedef varsa yaydan çıkması gereken ok vardır. O oku bir an önce çıkarırım çocuk büyümeden...

Çocuk büyürse oyuncak kırılır, kaybolur veyahut bir kutunun içinde tozlu tavan arasına kaldırılır.

Bu yüzden oku hep zamanında çıkardım yayından ve ne düşlediysem, neyin hayalini kurduysam gerçekleşir oldu zamanı gelince çünkü buna inanıyorum ben.. inanıyorum ve o hayali yaşıyorum..

Şimdi küçük hayallerim arasında bir sıralama var çünkü hepsi aynı anda olursa mutluluktan ölürüm ben..


Önce bir daktilo gerek ne gerek var salak dediğinizi duyar gibiyim ama arkası gerçekten dolu en önemli sebep tuş takırtıları bunu bilin yeter..

Sonra sırada teleskop var.. gökyüzünde de hayat bizimki gibi mi bilmek istiyorum kim bilir belki ben de parasını harcayacak yeterince yer bulamayan adamlar kadar zengin olurum sonrada uzay yolculuğu yaparım ama başlangıcı teleskoptur bunun benim için..

Ve nihayetinde gideceğim her yere benimle gelecek ve varacağım her noktada beni bağrına basacak bir karavan... İçi tamamen benim zevkimle döşenmiş istediğim her yere gidebileceğim bir karavan....

Bu hayaller gerçekleşince yeni hayallerle birlikte olmak dileğiyle....

0 yorum

Blog Listem