.
Kişisel Kişisel

Deliyim, Bu Kadar Basit

" Kimse anlamıyor, çekip gitmek istiyorum. Buranın olmadığı herhangi bir yere..Dünyanın neresinde olduğu umrumda değil. Yeter ki ben kendim gibi yaşayayım. Olmasın duvarlar gözlerimin önünde,yapmam ve yapmamam gerekenler olmasın. Kurallar boğazımı düğümlüyor ve hatta kesiyor. Herkese karşı vahşice davrandığımın farkındayım. Ve hastalıklı.. Özellikle en yakınımdakilere.. Kolay mı sanıyorsunuz, tutmak içindekileri. Çabalayacak gücüm yok, saklamaya, yok saymaya. Böyleyim. Evet tam bir serseri gibi yaşamak istiyorum. Orada, burada.. Ne olurdu sanki? Ne için bütün bu koşuşturma, çaba? Anlamsız her şey.. Ruhumun yok olduğunu hissediyorum. Yavaş yavaş. Kim verecek bunun hesabını?..Ben buraya aidim. Nasıl da her şeyi karmaşıklaştırmaya çalışıyorlar. Deliyim, bu kadar basit. Üstelik eskiden yazabiliyordum, şimdi onu da yapamıyorum. Neden insanlar deli olduklarını inkar eder anlamıyorum. Evet ben buraya aidim.."

DINO CAMPANA
1918,
Castel Pulci Akıl Hastanesi

2 yorum

HerbiRenk 8 Ağu 2011 00:01:00

ben herkesin biraz deli olduğuna inanan biriyim, ama artık bunu kimseye söylemiyorum, çünkü kabullenmiyorlar:)

Aydın Gökhan 8 Ağu 2011 00:38:00

bence kabullenilmesi gereken bir gerçek bu :)

Blog Listem