.
Kişisel Kişisel

Seçim Gelir Yalanlar Dizilir

Seçim yaklaştıkça siyasi partilerin propaganda dozajı da arttı. Muhalefet olan her siyasi parti iktidara yüklenirken, iktidar da muhalefetin eski ve yeni projelerine yükleniyor. Aşağılayıcı sözler, kasetler, fotoğraflar, bütün çirkinlikler havada uçuşurken bazen olması gereken de olabiliyor bizim politika dünyamızda.

Artık medyanın daha etkin kullanılması gerektiğini kavrayan tüm siyasi partiler medya kuruluşlarına reklam üzerine reklam yağdırıyor. Neredeyse bütün kanallarda özellikle iktidar ve ana muhalefetin reklamlarına rastlayabiliyoruz.

Bu reklamlar medyada boy gösterirken ne kadar doğru olduğu da tabi ki tartışma konusudur. Ancak benim en çok garipsediğim reklam AKP’in vermiş olduğu reklamlardan bir tanesidir.

Hepsini anlarımda iktidar nasıl uçak fiyatını düşürüp halkı uçağa bindirir onu anlamam. THY bir şirket ve onun yönetimi doğal olarak ayrı, bir de fiyatı düşük olan THY değil, diğer özel havayolları şirketleridir. Yani bunun iktidarla bir alakası yoktur bence. Ama şimdi çıkıp biz desteklemesek bu olmazdı falan denebilir ancak o da dolaylı olur, sen de onu bileğimin hakkıyla yaptım diyemezsin.

Bir de şunu anlamam mümkün değil Kemal Kılıçdaroğlu na sürekli SGK günleri hatırlatılıyor ve neden halk için bir şey yapmadın deniyor ayrıca Kemal Kılıçdaroğlu’nun da eski sistemden şikâyetçi olduğu söylenip duruluyor.

Şimdi ben de sana soruyorum Sayın Recep Akdağ yapılan bu yenilikleri SGK başkanı mı yapıyor yoksa bakanlık mı?

Eğer SGK başkanı yapıyorsa bırakın adam hakkıyla ben yaptım desin, siz de aradan çekilin.

Yok, eğer bakanlık yapıyorsa bu konuda Kemal Kılıçdaroğlu’na yüklenmek saçma değil midir?

0 yorum

Blog Listem