.
Kişisel Kişisel

1 Ay 3 Hafta Olsun Mu?


Son zamanlarda hem televizyon kanallarında hem de radyo istasyonlarında karşımıza çıkar oldu  '1 Ay 3 Hafta Olsun ' sloganı. Reklam stratejisi gereği önce merak uyandırıldı ve insanların aklında yer edinildi. Birçok insan gibi bende merak ettim acaba sosyal bir amaç mı güdüyor derken bamm işin aslı çıktı ortaya; Finansbank yeni kampanyası için yaptırmıştı bu reklamı.

Ay sonunu getiremeyen insanların Finansbank'la bu işi başarabileceği vurgulanıyordu. Hatta '1 Ay 3 Hafta Olsun' sloganını verirken gerçekten böyle bir şey olursa neler olabileceğine dair sözler bile sarf ediliyordu reklamda. Kimine göre güzel kimine göre saçma bir reklam ancak böyle bir reklam var artık.

Ancak beni düşündüren bir nokta var; bir ay gerçekten üç haftaya düşse insanlar ay sonunu getirebilir mi? 

Bu konu üzerinde düşünmedim değil ama birçok insan için fark edecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. Günümüz toplumu sadece tüketim için var olduğuna göre ve bu insanların yarısından fazlası elinde olmayan paraları bile harcadığına göre bir ay bir hafta olsa ne olur olmasa ne olur. Kredi kartı elindeyken kim dinler geliri mühim olan kredi kartının limiti..

Bu yazıyı okumak ne diye kalk tüketici olarak görevini yap, sen tüket ki insanlar kazansın sonra onlarda tüketsin ve çarklar dönsün...

1 yorum

HerbiRenk 5 Oca 2011 11:19:00

1 Ay 3 Hafta Olsun mu? niye ki sonuçta günlük ücretten hesaplanıyor aylıklar 3 hafta olursa 3 hafta çalışırsan 3 haftalık para alırsın. yani eline geçen değişmiyor 3 hafta olmasının bize ne faydası varki :) katılıyorum insanlar kandırılsın, çark dönsün!

Blog Listem