.
Kişisel Kişisel

KLASİK MÜZİK


İnsan ruhundaki dalgalanmalar ve etrafındaki etkenlerden dolayı sürekli farklı duyular içerisinde oluyor. Şu sıralar vizelerle uğraşıyorum ve stresliyim biraz tabiatı ile. Vizelerin ilk haftası bitti bugün ve bende hemen bir film izlemek istedim film gayet güzeldi ancak beni filmdeki müzik seçimi daha çok etkiledi. Film Londra da çekilmiş ve Londra nın tarihi yapısına sürekli bir opera müzikal sahnesi eşlik etmiş. Film arkasında da sürekli klasik müzik çalıyor. Klasik müzik o kadar güzeldi ki film bitmesine rağmen müziği hala çalmaya devam etti laptopumda elim kapatma tuşuna gitmedi bir türlü. Dinledikçe dinleyesim geldi. Hatta ev arkadaşımla birlikte senfoniye ve operaya gitmeye karar verdik. Gerçi bu aralar daha doğrusu uzun zamandır maddi sıkıntılarım yüzünden dışarı bile çıkamıyorum ancak bunu yapmaktan vazgeçmem söz konusu bile değil. Bu yüzden belki hemen olmayacak ama listeme yazdım hem de üst sıralara… Klasik müzik ruhuma iyi gelecek…
AYDIN GÖKHAN KARATAŞ


2 yorum

Alper ÖZBOYACI

O zaman sana bir öneri " The Piano" filmini izle ve michel nyman'ın solo performansını dinle.. bayılacaksın..

aydın gökhan 25 Kas 2009 21:35:00

tesekkur ederım Alper abı kesinlikle izleyeceğim:D

Blog Listem